Рекомендації
вчителям-предметникам у роботі з п’ятикласниками
1. Враховуйте труднощі
адаптаційного періоду, вікові особливості 5ти класників у виборі термінології, доборі медичних
прийомів.
2. Не перевантажуйте
учнів надмірними за обсягом домашніми завданнями, дозуйте їх з урахуванням
рівня підготовки учня, гігієнічних вимог віку.
3. Стежте за темпом
уроку - високий темп заважає багатьом дітям засвоювати матеріал.
4. Налагоджуйте
емоційний контакт з класом.
5. На засіданнях методичних
об’єднань, класних та шкільних нарадах відпрацюйте єдині
вимоги до учнів (дотримуйтесь єдиного орфографічного режиму, критеріїв
оцінювання).
6. Продовжуйте розвиток
та формування ключових компетентностей дітей.
7. Налагоджуйте
емоційний контакт з батьками школярів.
8. Ніколи не
використовуйте оцінку як засіб покарання учня. Оцінка досягнень повинна
орієнтуватися на успіх , сприяти мотивації навчання, а не її зниженню.
9. Фіксуйте позитивну
динаміку в розвитку кожного учня (не порівнюйте Катерину і Миколу, а порівнюйте
Миколу сьогодні і вчора).
10. Розвивайте навички
самоконтролю, вміння оцінювати свою роботу й роботу класу. Не бійтеся визнавати
свої помилки. Постійно аналізуйте «плюси» і «мінуси» у своїй роботі.
11. Використовуйте різні методики в групах, парах,
індивідуально.
12. Не утворюйте
психотравмуючих ситуацій при виставленні оцінок за контрольні роботи,
семестрові, тощо. Виставляйте оцінки не формально , а з урахуванням особистих
досягнень кожного учня.
Нехай Вам щастить!
Коментарі
Дописати коментар